Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Statystyki oglądalności BIP od dnia 01.06.2015

Statystyki strony Urząd Miejski
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Wydziały Urzędu 30039
Dane podstawowe 27192
Kierownictwo Urzędu 15025
Wybory i referenda 7414
Konta bankowe 6805
Podatek od nieruchomości 6248
Finanse 5350
Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Pabianicach 3782
Uzyskanie dowodu osobistego 3621
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz nieruchomości niezamieszkałych Miasta Pabianice w okresie od 01 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2019 r. 2058
Opłata z tytułu posiadania psa 2056
Sekretariat Prezydenta Miasta 1721
Wybory ławników na kadencję lat 2016-2019 1716
Informacja dla osób niesłyszących i niedosłyszących 1675
Elektroniczna Skrzynka Podawcza 1639
Zespół ds. promocji Miasta 1548
Poprawa efektywności wykorzystania energii w budynkach użyteczności publicznej Gminy Miejskiej Pabianice 1527
Protokoły z kontroli zewnętrznych 1425
Godziny pracy 1402
młodszy referent w Wydziale Spraw Społecznych i Gospodarczych 1349
Składy osobowe obwodowych komisji wyborczych w wyborach do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej 1330
inspektor w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami 1269
Referat Działalności Gospodarczej 1252
Biuro Kart Miejskich 1147
inspektor w Wydziale Spraw Obywatelskich 1135
Referat Edukacji, Kultury i Sportu 1112
Ogłoszenie dotyczące przeprowadzenia głosowania na zadania w budżecie obywatelskim dla Miasta Pabianic na 2017 rok 1107
przywrócenie zdolności retencyjnej zbiorników wodnych na terenie MOSIR w Pabianicach 1103
referent w Wydziale Spraw Społecznych i Gospodarczych 1020
Referat Dodatków Mieszkaniowych 1002
Dofinansowanie świadczeń pomocy materialnej dla uczniów o charakterze socjalnym 968
Składy osobowe obwodowych komisji do spraw referendum 965
Referat Planowania Przestrzennego 923
Przebudowa budynku kuchni i pralni szpitala PCM w Pabianicach na potrzeby warsztatów terapii zajęciowej i archiwum miejskiego 915
inspektor w Biurze Rady Miejskiej 906
Opracowanie pełnej dokumentacji aplikacyjnej dla realizacji projektu "Modernizacja i rozwój komunikacji miejskiej w Pabianicach" wraz z przygotowaniem stosownych wyjaśnień oraz aktualizacji dokumentacji podczas strategicznej, formalnej i merytorycznej oceny projektu 886
Uzyskanie zaświadczenia o niezaleganiu w opłacie za gospodarowanie odpadami komunalnymi lub stwierdzające stan zaległości 882
Uzyskanie dodatku mieszkaniowego 865
Biuro Obsługi Interesantów 850
podinspektor w Wydziale Urbanistyki 836
Referat Spraw Lokalowych 834
Uzyskanie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, dokonanie zmiany, zawieszenia, wznowienia i wykreślenia wpisu w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności... 830
Referat Podatków i Opłat Lokalnych 823
Zespół Radców Prawnych 810
inspektor - koordynator / główny specjalista ds. funduszy zewnętrznych w Zespole Funduszy Zewnętrznych 794
Samodzielne stanowisko rzecznika prasowego 779
Kontrole wewnętrzne 772
Protokół z czynności liczenia głosów i wyboru zadań do realizacji w ramach budżetu obywatelskiego dla Miasta Pabianic na rok 2016 772
Uzyskanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów 770
Referat Spraw Pracowniczych 765
Statystyki strony Prezydent miasta
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Prezydent 17512
Zarządzenie nr 281/2015/P 896
Zarządzenie nr 237/2015/P 656
Zarządzenie nr 400/2015/P 638
Zarządzenie nr 159/2016/P 292
Zarządzenie nr 248/2015/P 291
Zarządzenie nr 209/2015/P 236
Zarządzenie nr 139/2016/P 205
Zarządzenie nr 256/2015/P 179
Zarządzenie nr 170/2015/P 163
Zarządzenie nr 172/2015/P 154
Zarządzenie nr 288/2015/P 148
Zarządzenie nr 297/2015/P 141
Zarządzenie nr 161/2015/P 133
Zarządzenie nr 162/2015/P 132
Zarządzenie nr 325/2016/P 130
Zarządzenie nr 176/2015/P 129
Zarządzenie nr 239/2016/P 129
Zarządzenie nr 179/2015/P 126
Zarządzenie nr 6/2015/K 126
Zarządzenie nr 45/2016/P 125
Zarządzenie nr 178/2015/P 124
Zarządzenie nr 198/2015/P 124
Zarządzenie nr 4/2015/K 124
Zarządzenie nr 174/2015/P 123
Zarządzenie nr 329/2015/P 122
Zarządzenie nr 8/2015/K 121
Zarządzenie nr 186/2015/P 119
Zarządzenie nr 8/2017/P 118
Zarządzenie nr 185/2015/P 117
Zarządzenie nr 159/2015/P 116
Zarządzenie nr 197/2015/P 115
Zarządzenie nr 5/2015/K 115
Zarządzenie nr 156/2015/P 114
Zarządzenie nr 196/2015/P 114
Zarządzenie nr 173/2015/P 111
Zarządzenie nr 7/2015/K 111
Zarządzenie nr 165/2015/P 110
Zarządzenie nr 166/2015/P 110
Zarządzenie nr 171/2015/P 110
Zarządzenie nr 3/2015/K 109
Zarządzenie nr 318/2015/P 109
Zarządzenie nr 9/2015/K 109
Zarządzenie nr 206/2015/P 108
Zarządzenie nr 160/2015/P 107
Zarządzenie nr 180/2015/P 107
Zarządzenie nr 189/2015/P 106
Zarządzenie nr 168/2015/P 105
Zarządzenie nr 10/2015/K 100
Zarządzenie nr 155/2015/P 99
Statystyki strony Rada Miejska
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Radni Rady Miejskiej 7268
Sesje Rady Miejskiej 4546
Komisje 3935
Przewodniczący i Wiceprzewodniczący Rady Miejskiej 3083
Kluby radnych 2564
Kadencja VII (aktualna) 2397
Plan dyżurów Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej w Pabianicach 1042
Uchwała nr XIX/230/15 870
Plan dyżurów Przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej w Pabianicach 718
Uchwała nr XXXII/417/16 631
Żeligowski Andrzej 489
Hodak Antoni 474
Różycki Piotr 453
XXI sesja Rady Miejskiej w Pabianicach - 14 stycznia 2016 r. 446
XXII sesja Rady Miejskiej w Pabianicach - 25 stycznia 2016 r. 435
Biegajło Małgorzata 434
Uchwała nr XXV/307/16 414
Uchwała nr XXI/249/16 413
Cieśla Monika 399
Lesman Jarosław 370
Hile Krzysztof 366
Madaj Rafał 364
Grabarz Zbigniew 356
Feliksiński Tadeusz 343
Wniosek w sprawie stworzenia przystępnych infografik prezentujących budżet miasta 330
Rąkowski Krzysztof 326
XXV sesja Rady Miejskiej w Pabianicach - 21 kwietnia 2016 r. 325
Kupś Joanna 318
Uchwała nr LXVII/561/06 317
Dudkiewicz Robert 314
XIV sesja Rady Miejskiej w Pabianicach - 3 lipca 2015 r. 310
Duraj Piotr 309
Marczak Iwona 308
Informacja o posiedzeniach Komisji Gospodarki Komunalnej i Inwentaryzacji 303
Kozłowska Bożenna 302
Wójtowicz Wojciech 301
Wójcik Grażyna 295
Kriger - Kozłowska Zofia 282
Uchwała nr XXXV/428/12 280
Majchrzak Piotr 276
XVI sesja Rady Miejskiej w Pabianicach - 24 września 2015 r. 269
Kaczorowski Adam 267
Informacja o posiedzeniach Komisji Budżetu i Finansów 246
Wniosek w sprawie wprowadzenia Pabianickiej Karty Seniora 244
XV sesja Rady Miejskiej w Pabianicach - 27 sierpnia 2015 r. 241
Miękina Katarzyna 239
Asystenci radnych Rady Miejskiej 238
Informacja o posiedzeniach Komisji Oświaty, Kultury i Sportu 233
XIII sesja Rady Miejskiej w Pabianicach - 25 czerwca 2015 r. 229
Informacja o posiedzeniach Komisji Rewizyjnej 219
Statystyki strony O Pabianicach
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
O mieście 6762
Honorowi Obywatele Miasta Pabianic 1264
Statut Miasta Pabianic i jego zmiany 895
O historii 480
Statystyki strony Jednostki Organizacyjne
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Jednostki Organizacyjne 13132

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij