Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Wydział Urbanistyki

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Lead

Naczelnik Wydziału Urbanistyki
Renata Sielczak

95-200 Pabianice
ul. Kościuszki 22/26
I piętro

tel.: +48 42 22 54 604
fax: +48 42 22 54 669
e-mail: rsielcz@um.pabianice.pl

Wydział Urbanistyki

95-200 Pabianice
ul. Kościuszki 22/26
I piętro

tel.: +48 42 22 54 604
fax: +48 42 22 54 669
 

Do zadań Wydziału Urbanistyki (stosującego symbol UR) należy w szczególności:

  1. prowadzenie spraw dotyczących zagospodarowania przestrzennego Miasta, w tym:
    1. opracowywanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta,
    2. sporządzanie dokumentacji prac planistycznych,
    3. opracowywanie analiz przestrzennych i innych opracowań planistycznych,
    4. powołanie i działalność Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej,
    5. opiniowanie zgodności podziałów nieruchomości z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego,
    6. opiniowanie projektów studium i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gmin ościennych;
  2. prowadzenie spraw związanych:
    1. z lokalnym programem rewitalizacji,
    2. z gminną ewidencją zabytków;
  3. prowadzenie spraw w zakresie wydawania decyzji administracyjnych dotyczących:
    1. ustalania lokalizacji inwestycji celu publicznego,
    2. ustalania warunków zabudowy,
    3. wstrzymania użytkowania terenu;
  4. wydawanie wypisów i wyrysów z obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta;
  5. wydawanie opinii urbanistycznych;
  6. udostępnianie informacji urbanistycznej;
  7. wydawanie zaświadczeń dotyczących zgodności przewidywanego lub realizowanego przedsięwzięcia z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;
  8. opiniowanie w zakresie zgodności z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego szkiców wstępnych projektów podziałów nieruchomości w celu wydania decyzji administracyjnych;
  9. prowadzenie rejestru:
    1. wydanych decyzji administracyjnych,
    2. otrzymanych decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej, dotyczących zagospodarowania terenu,
    3. wniosków o sporządzenie lub zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
    4. obowiązujących, uchylonych i nieobowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
  10. przygotowywanie w zakresie merytorycznym dokumentacji w postępowaniach o udzielanie zamówień publicznych, prowadzonych przez Wydział;
  11. pobieranie opłaty skarbowej od czynności urzędowych w zakresie zadań Wydziału;
  12. wykonywanie innych zadań z zakresu planowania przestrzennego określonych w ustawach i przepisach szczególnych.

W Wydziale Urbanistyki tworzy się:

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij